Sunday, July 15, 2012

Eco Village - Pili, Camarines Sur



9 comments:

MANUEL_ said...

sakuyang orgulyo na mahiling ko ang mga tanawon kang sakuyang ginikanan. nauugma ako sa mga arog mo sir don na may pagkamoot sa sadiring banwaan dawa makaabot sain man. salamat sa mga litratong ini.

kaye said...

cwc!

kate_ariola said...

pansin lang, bakit parang walang tao? haha!

MANUEL_ said...

ms. kate

may tao yan, pinaalis lang ni don kasi magpipicture siya.

lykaorca said...

haaay..namimimiss ko na ang bikol! thank you kuya sa pix. nakakamiss po.

lykaorca said...

haha, may pusa pang nakasama.

MANUEL_ said...

cguro nakukulangan lang ako ay dapat may caption ang mga litrato mo don, para alam nila kahit brief info ng image.

Don Bustamante said...

@manuel, noy, ano pa man ang papadangatun ko kundi ang satuyang lugar. halaton mo lang ta may iba pa akong kua sa bikol. yup, lalagyan ko ng captions sa mga susunod na posting.

@kaye, nope that's not cwc, pero katabi yan ng cwc.

@kate, may tao yan, hinintay ko lang na umalis, hehe.

@lyka, asan ka na ba ngayon?

lykaorca said...

kuya, centro escolar na po ako ngaun.